חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

1411

שם התרגיל: גשר על רגל אחת (דינאמי)

מנח התחלתי: שכיבה על הגב פנים אל המשטח
אופן ביצוע התרגיל- יש לשכב על מזרן ולהניח את כפות רגליים במרכז המשטח קרוב אל הגוף בפיסוק קל  (עמדה B), אם חסרה גמישות ניתן להניח רק עקבים ובעלייה את כל הרגל, הידיים עוברות אל מאחורי העורף והישבן צמוד למכשיר בזמן התרגיל.
יש לנתק רגל אחת ישרה גבוה לאוויר ולהשאיר אותה במנח זה בזמן התרגיל, הרגל השנייה נשארת על המשטח. יש לנתק את האגן באוויר על רגל אחת ולהוריד לאט חזרה לעמדת מוצא. עלייה בכ-6 שניות וירידה בכ-6 שניות. 
יש  לשמור על נשימה סדירה ולעבוד בקצב אחיד לאורך כל התרגיל.
שרירים מופעלים:
כוח של רגל אחת, שרירי הישבן ברגל שעל המשטח, שרירי הירך האחורית, מכופפי ירך ברגל הישרה, שרירי בטן

1411                1411b
עבור לתוכן העמוד