חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

1307

שם התרגיל: אלכסוני בטן בישיבה (דינאמי)

מנח התחלתי: ישיבה על המשטח
אופן ביצוע התרגיל- יש לשבת על החלק הקדמי של המשטח ולהישען לאחור אבל מבלי לגעת בעמוד. יד אחת עולה למעלה מעל הראש ואוחזת בידית, כף היד השנייה עוברת אל מאחורי העורף, ברך אחת כפופה ומונחת על הרצפה והרגל השנייה ישרה מונחת על הרצפה.
יש לקרב את המרפק של יד ימין אל ברך שמאל ולהרחיק אותם כאשר הברך מתיישרת לפנים מעל הרצפה והמרפק חוזר לאחור ולמעלה.
לאחר מכן להחליף לצד שני.

שרירים מופעלים:
השרירים האלכסונים של הבטן, מכופפי ירך
חשוב: לעבוד לאט ולשמור על נשימה סדירה

13071307b1307c

עבור לתוכן העמוד