חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

1208

שם התרגיל: עלייה צידית (דינאמי)

מנח התחלתי: עמידה עם רגל אחת קרוב לקצה המשטח
אופן ביצוע התרגיל- יש לעמוד עם רגל אחת לרוחב המשטח (בעמדה E)  ועם הצד לעמוד, הרגל השנייה באוויר מעל הרצפה, היד הקרובה אוחזת בידית, מבלי להפעיל כוח רק לתמיכה. אם המצב הגופני מאפשר יש לבצע את התרגיל על קצה האצבעות ברגל שעומדת על המשטח.
יש לרדת בצורה איטית ע"י כיפוף הברך וירידת הרגל השנייה לכיוון הרצפה עד מגע אצבעות, ממקום זה יש לעלות חזרה לעמדת מוצא וליישר את  הברך העומדת מבלי לנעול אותה. לבצע ירידה בכ-6 שניות ועלייה בכ-6 שניות.
שרירים מופעלים:
כוח בעבודה עם רגל אחת, שרירי הירך הצידיים, השרירים מעל קדמת הברכיים הרגל העומדת, שרירי הישבן .
12081208b1208c


עבור לתוכן העמוד