חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

1207

שם התרגיל: סקווט רגל אחת (דינאמי)

מנח התחלתי: עמידה על המשטח על רגל אחת

אופן ביצוע התרגיל- יש לעמוד על המשטח ולאחוז בידיות מבלי להפעיל כוח, רק לתמיכה. רגל אחת מונחת על המשטח (בעמדה ב’) והרגל השנייה עולה מעט לאוויר לכיפוף לאחור עד כ90 מעלות בברך (עקב מתקרב אל הישבן), אם המצב הגופני מאפשר יש לבצע את התרגיל על קצה האצבעות.
יש לכופף לאט את הברך העומדת עד כ40-50 מעלות ולעלות חזרה לעמדת מוצא. יש להיעזר בידיות ליציבות במידת הצורך אבל לא למשוך בכוח. כ-8 שניות לירידה וכ-8 שניות לעלייה.

שרירים מופעלים: עבודת כוח של רגל אחת, השרירים הקדמיים והאחוריים של הברך, שרירי הישבן.

חשוב: לשמור על נשימה סדירה

1207         1207d

 

עבור לתוכן העמוד