חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

1416

שם התרגיל: גשר (סטטי)

מנח התחלתי- שכיבה על הגב פנים אל המכשיר

אופן ביצוע התרגיל- יש לשכב על מזרן או על הרצפה ולהניח את כפות הרגליים על מרכז המשטח בפיסוק קל (עמדה ב') הישבן יהיה צמוד למכשיר והידיים מאחורי העורף. כדי להעלות את רמת הקושי ניתן להגדיל את הפיסוק עד צידי המשטח (עמדה ג').
יש לבצע הרמת אגן איטית ולהישאר במנח סטטי זה לאורך התרגיל.

שרירים מופעלים: שרירי הישבן, שרירי הירכיים האחוריים

14011401a
מנח התחלתי: שכיבה על הגב פנים אל המכשיר


אופן ביצוע התרגיל- יש לשכב על מזרן או על הרצפה ולהניח את כפות רגליים במרכז המשטח בפיסוק קל  (עמדה B), כאשר הישבן צמוד למכשיר, את הידיים להניח מאחורי העורף. כדי להעלות את דרגת הקושי ניתן להגדיל את הפיסוק עד לצידי המשטח (עמדה C).

יש לבצע הרמות אגן איטיות עד גובה השכמות  ולהישאר במנח זה בזמן התרגיל. (סטטי )

שרירים מופעלים: שרירי הישבן, הירך האחורית, שרירי בטן

חשוב: לשים לב שכל כף הרגל במגע עם המשטח בזמן התרגיל. כדי להוריד רמת קושי אפשר להקטין את הפיסוק ולהניח את הידיים ישרות לצידי הגוף.

עבור לתוכן העמוד