חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

1809

שם התרגיל: מתיחה קדמית שתי ידיים (דינאמי)

מנח התחלתי: ישיבה עם הגב אל המשטח
אופן ביצוע התרגיל- יש לשבת על מזרן עם הגב אל המשטח כאשר הישבן קרוב אליו, הברכיים ישרות כמה שניתן, יש להישען לאחור ולהניח את המרפקים כשהם כפופים על המשטח, כפות הידיים שואפת להגיע אל בין השכמות.
יש להעביר קצת משקל אל המרפק ולפתוח בית בית החזה ולנסות להגיע עוד עם כפות הידיים אל בין השכמות.
לנשום עמוק בתוך המתיחה, להישאר בה כ5-10 שניות לחזור לעמדת המוצא.
שרירים מופעלים: מתיחה תורגש בקדמת הכתף ובחלק העליון של בית החזה.
עבור לתוכן העמוד