חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

1414

שם התרגיל: הרמות אגן רגל על רגל (דינאמי)

מנח התחלתי: שכיבה על הגב פנים אל המשטח
אופן ביצוע התרגיל- יש לשכב על מזרן ולהניח את כפות רגליים על עמדה C ולשלב רגל אחת על השנייה ככה שרק רגל אחת תהיה מונחת על המשטח. הידיים עוברות אל מאחורי העורף והישבן צמוד למכשיר בזמן התרגיל.
יש לנתק את האגן באוויר על רגל אחת ולהוריד לאט חזרה לעמדת מוצא. עלייה בכ-6 שניות וירידה בכ-6 שניות. 
יש  לשמור על נשימה סדירה ולעבוד בקצב אחיד לאורך כל התרגיל.
שרירים מופעלים:
כוח של רגל אחת, שרירי הישבן ברגל שעל המשטח, שרירי הירך האחורית, מכופפי ירך ברגל הישרה, שרירי בטן.

14141414b

1414c

עבור לתוכן העמוד