חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

1413

שם התרגיל: פתיחת רגל הצידה (דינאמי)

מנח התחלתי: שכיבה על הגב פנים אל המשטח
אופן ביצוע התרגיל- יש לשכב על מזרן ולהניח את כפות רגליים במרכז המשטח קרוב אל הגוף בפיסוק קל  (עמדה B), אם חסרה גמישות ניתן להניח רק עקבים ובעלייה את כל הרגל, הידיים עוברות אל מאחורי העורף והישבן צמוד למכשיר בזמן התרגיל.
יש להרים רגל אחת ישרה גבוה לאוויר ולהשאיר אותה במנח זה, הרגל השנייה נשארת על המשטח. יש לפתוח מעט הצידה את הרגל הישרה (כ-40 מעלות) ולסגור לאט. לעבוד לאט ובקצב אחיד כ-5 שניות לפתיחה וכ-5 שניות לסגירה.
בתום התרגיל יש לבצע בצד השני.
יש  לשמור על נשימה סדירה ולעבוד בקצב אחיד לאורך כל התרגיל.
שרירים מופעלים:
השרירים הצידיים של הירך, שרירי בטן

14131413b1414c

עבור לתוכן העמוד