חיטוב הגוף עם אימון ברטט
צוק קשר עמודים פנימיים

 

השאר פרטים כאן ונציגנו יחזרו אליך בהקדם שיחת ייעוץ ללא התחייבות!
*
*
*
אני מעוניין/ת להצטרף לרשימת הדיוור לקבלת מתכונים, טיפים ומידע על מבצעים
checked

מכון וינגייט- פרופסור איסורין - המדען לספורט השגי

הינו מומחה בינלאומי לשיטת הרטט, אימון ברטט. הוא נחשב לאחד המדענים  ... להרחבה
 

אימון ברטט הינו בטוח לשימוש עבור מבוגרים וקשישים

(מעבדה להנדסה רפואית, מחלקה למדעי התנועה והספורט, אוניברסיטת רומא, איטליה, דצמבר 2010; פורסם בכתב העת JOURNAL OF STRENGTH AND CONDITIONING REASEARCH ).

מטרת מחקר זה הייתה לבחון את תופעות הלוואי כגון סחרחורת או חוסר שווי משקל של האימון ברטט בקרב מתאמנים מבוגרים וקשישים. 22 אנשים מבוגרים בגיל ממוצע של 72 שנים השתתפו במחקר. קבוצה אחת ביצעה אימון בעזרת מכשיר רטט של 10 דקות בתדירות של 35 הרץ בעוד הקבוצה השנייה ביצעה את אותם תרגילים על משטח שאינו רוטט. לאחר האימון נבדקה יכולת שיווי המשקל והיציבות של המשתתפים. לא נמצא כל הבדל בין הקבוצה שביצעה אימון ברטט לבין הקבוצה שביצעה אימון רגיל.

מחקר זה מצביע כי אין לאימון ברטט כל השפעת לוואי של חוסר שווי משקל או סחרחורת על מתאמנים מבוגרים. אימון ברטט בטוח לשימוש לאוכלוסיה זו.

Busi
premenopause
Old
Sport
Weight
דרונט בניית אתרים