חיטוב הגוף עם אימון ברטט
צוק קשר עמודים פנימיים

השאר פרטים כאן ונציגנו יחזרו אליך בהקדם שיחת ייעוץ ללא התחייבות!
*
*
*
אני מעוניין/ת להצטרף לרשימת הדיוור לקבלת מתכונים, טיפים ומידע על מבצעים
checked

מכון וינגייט- פרופסור איסורין - המדען לספורט השגי

הינו מומחה בינלאומי לשיטת הרטט, אימון ברטט. הוא נחשב לאחד המדענים  ... להרחבה
 

אימון פרטני ברטט משפר את גמישות שרירי הירך והגב התחתון

מחקר זה נערך בפקולטה למדעי הספורט של אוניברסיטת לאקווילה באיטליה והתפרסם ביוני השנה בכתב העת המדעי "רפואת ספורט וכושר פיזיקאלי". המטרה המרכזית של המחקר הייתה לבחון את השפעת האימון ברטט על גמישות שרירי הירךאימון בעזרת מכשיר רטט האחורית (המסטרינגס) והגב התחתון בטווח המיידי והארוך. מטרה נוספת הייתה לבדוק את ההשפעה של אותו אימון על הכוח השרירי. 34 נחקרים צעירים ופעילים גופנית (19 נשים ו-15 גברים) חולקו שרירותית לקבוצת אימון ברטט לקבוצת ביקורת. גמישות שרירי הירך האחורית ושרירי הגב נמדדה אצל כל המתאמנים כמו גם יכולת הבלימה של שרירי הרגל בעת נחיתה בקפיצה מגובה. הגמישות של שרירי הירך האחורית ושרירי הגב השתפרה באופן מיידי לאחר האימון ברטט, שיפור אשר נשמר ואף השתפר מאימון לאימון. כוח הבלימה של שרירי הירך השתפר אף הוא לאחר מספר שבועות של אימון פרטני ברטט. בקרב קבוצת הביקורת לא נצפו כל שינויים ביכולת הגמישות או הכוח.
החוקרים הסיקו כי אימון פרטני ברטט משפר באופן מובהק הן את גמישות הירך האחורית והגב והן את כוח שרירי הירך.

למחקר המקורי

Busi
premenopause
Old
Sport
Weight
דרונט בניית אתרים