חיטוב הגוף עם אימון ברטט
צוק קשר עמודים פנימיים

השאר פרטים כאן ונציגנו יחזרו אליך בהקדם שיחת ייעוץ ללא התחייבות!
*
*
*
אני מעוניין/ת להצטרף לרשימת הדיוור לקבלת מתכונים, טיפים ומידע על מבצעים
checked

מכון וינגייט- פרופסור איסורין - המדען לספורט השגי

הינו מומחה בינלאומי לשיטת הרטט, אימון ברטט. הוא נחשב לאחד המדענים  ... להרחבה
 

אימון ברטט משפר יכולת תפקודית בקרב קשישים המתגוררים בביתם

מחקר זה התבצע בבית הספר למדעי האימון הגופני של האוניברסיטה הקתולית באוסטרליה והתפרסם ביולי השנה בכתב העת המדעי "רפואה משלימה ואלטרנטיבית". במחקר  נבדקה יעילות האימון ברטט בשיפור היכולת התפקודית של קשישים הגרים אישה קשישה עם הליכוןבביתם (כלומר אינם מתגוררים בבית אבות או דיור מוגן). 37 נחקרים בגיל ממוצע של 69 (21 נשים ו-15 גברים) חולקו לשתי קבוצות – קבוצה שביצעה אימוני רטט בנוסף לשגרת היום וקבוצת ביקורת אשר המשיכה בשגרה שלה. קבוצת הרטט ביצעה במשך 6 שבועות 3 אימונים בשבוע כאשר כל אימון כלל 5 חזרות של דקת תרגול על מכשיר הרטט עם מנוחה קצרה בין החזרות. לאחר אותם 6 שבועות של אימון ברטט נמדד שיפור מובהק ביכולת התפקודית של מתאמני הרטט (יכולת הקימה מהכיסא ויכולת ההליכה) אל מול קבוצת הביקורת. מסקנות המחקר הן שאימון בן מספר דקות על מכשיר הרטט, 3 פעמים בשבוע משפר תוך 6 שבועות בצורה ברורה את יכולת התפקוד הגופני של קשישים עצמאיים.

למחקר המקורי

Busi
premenopause
Old
Sport
Weight
דרונט בניית אתרים