חיטוב הגוף עם אימון ברטט
צוק קשר עמודים פנימיים

 

השאר פרטים כאן ונציגנו יחזרו אליך בהקדם שיחת ייעוץ ללא התחייבות!
*
*
*
אני מעוניין/ת להצטרף לרשימת הדיוור לקבלת מתכונים, טיפים ומידע על מבצעים
checked

מכון וינגייט- פרופסור איסורין - המדען לספורט השגי

הינו מומחה בינלאומי לשיטת הרטט, אימון ברטט. הוא נחשב לאחד המדענים  ... להרחבה
 

השפעה חיובית של אימון ברטט על כוח ויכולת תפקודית בחולי טרשת נפוצה

מחקר זה התבצע בבית הספר למקצועות הבריאות של אוניברסיטת דרום אוסטרליה והתפרסם באוגוסט השנה בכתב העת המדעי "פיזיותרפיה – תיאוריה ופרקטיקה".  מטרתו הייתה לבדוק את יעילות אימון שגרתי ברטט בשיפור כוח ויכולת תפקודית של אימון ברטטמערכת התנועה אצל חולי טרשת נפוצה. המחקר בדק 3 חולי טרשת נפוצה וכלל 4 שבועות ראשונים של מעקב ללא אימון ברטט, לאחר מכן 6 שבועות בהם התאמנו החולים פעמיים בשבוע על מכשיר הרטט בליווי מקצועי, ו- 4 שבועות נוספים לצורך מעקב נוסף ללא האימון ברטט. במהלך כל שלבי המחקר נבדק הכוח בשרירי הרגליים ויכולת הקימה מישיבה +  ההליכה של 3 הנחקרים. כל הנחקרים הראו שיפור בכוח שרירי הרגליים בעקבות האימון ברטט, ו-2 מתוך 3 הנחקרים הראו שיפור ביכולת הניידות התפקודית שלהם כתוצאה מהאימון. השיפור במדדים הללו נשמר גם לאחר 4 שבועות ללא אימון ברטט. מחקר זה תומך בכך שאימון ברטט משפר כוח שרירי רגליים ויכולת ניידות בקרב חולי טרשת נפוצה בשלבים הפחות מתקדמים של המחלה.

למחקר המקורי

 

 

 

 

Busi
premenopause
Old
Sport
Weight
דרונט בניית אתרים