חיטוב הגוף עם אימון ברטט
צוק קשר עמודים פנימיים

השאר פרטים כאן ונציגנו יחזרו אליך בהקדם שיחת ייעוץ ללא התחייבות!
*
*
*
אני מעוניין/ת להצטרף לרשימת הדיוור לקבלת מתכונים, טיפים ומידע על מבצעים
checked

מכון וינגייט- פרופסור איסורין - המדען לספורט השגי

הינו מומחה בינלאומי לשיטת הרטט, אימון ברטט. הוא נחשב לאחד המדענים  ... להרחבה
 

הנחיות מכשיר Professional Vibratech

 
לאישורים ותקנים
הוראות בטיחות לחץ כאן

2 כוח סוס! לספציפיקציות

הוראות שימוש

    1.  יש להכניס את הכבל בצורה מדויקת לשקע המכשיר.
    2. להפעלה יש ללחוץ על מתג של המכשיר (הסימון על המכשיר מופיע כ- i) או לחילופים לפעיל צורה דומה את המתג שבכבל (הסימון על הכבל מופיע כ- i).
      כבל עם מתג A10 הוא אופציונאלי לנוחיות הלקוחות וניתן לרכושו בחברה.
      יש לוודה שנורת האור דלוקה במתג האדום בזמן שהמכשיר דלוק.
       

    3.  אם המכשיר יחשף לעומס יתר או יהיו שיבושים במערכת החשמל הביתי או משרדי שמחוץ למכשיר, הנתיך ((Electronic fuse של המכשיר עשוי להפסיק את פעילות המנוע וזאת על מנת להגן על המכשיר וגם לתת הגנה למשתמש.
      עקב רגישות הנתיך, מספר רב של סיבות יכולות לגרום להפעלת הנתיך (מים- רטיבות יתר- עליות חשמל פתאומיות(electical spikes)  עקב הפעלת מכשיר חשמלי אחר ברשת הביתית ,ועוד). מומלץ לאתר מקור ההפרה תרם הפעלת מחדש של המכשיר.
      על מנת לפעיל את הנתיך מחדש יש ללחוץ על כפתור אדום קטן עגול אשר צמוד לשקע המכשיר. (reset) 

    4. התכנית כוללת מספר משתנים:
      Exercise תרגיל - המתאר את תנוחת הגוף בעת ביצוע התרגיל ואת התנועה המבוקשת שיש לבצע במהלך התרגיל.
      Set מספר הסדרות - כמה פעמים עליך לחזור על התרגיל.
    5.  על צג המכשיר 3 מרכיבים לתכנות פשוט:
      Speed מהירות - המודדת את מהירות התרגיל HZ
      Time of exercise משך התרגיל בשניות
      Relaxing time זמן המנוחה בין סדרת תרגילים אחת לשנייה
      בנוסף עליך לקרוא בתכנית מהו זמן המנוחה המומלץ בין תרגיל לתרגיל. אין צורך לכוון זאת במכשיר, אך חייבים לנוח. זמן המנוחה חיוני ביותר עברוך.
      הוראות הפעלה

Speed מהירות יש לכוון בעזרת המינוס - והפלוס + את ה- HZ שקיבלת בתרגיל.
Time of exercise משך התרגיל יש לכוון את כפתור הפלוס +  והמינוס  -
של כפתורי ה- Time
Relaxing time בצד שמאל של הצג נמצאים כפתורי המנוחה. יש ללחוץ על on ולכוון בעזרת הפלוס + והמינוס - את זמן המנוחה. לאחר מכן יש "לנעול" את התכנות בלחיצה על set.

משקל מקסימאלי לעלייה על המכשיר בצורה מאוזננת- 200 ק"ג

לשים לב: בתרגילים על רגל אחת המשקל המקסימאלי לכל צד של המשטח הוא 100 ק"ג, חריגה ממשקל זה עלולה לגרום נזק למכשיר. (מתאמן שמשקלו מעל 100 ק"ג יכול להתאמן על רגל אחת רק במרכז המשטח)   אחריות המוצר מוגבלת לשימוש תקין של המכשיר לרבות שמירה על המשקל המקסימאלי.

איך מתאמנים ?
יש לעמוד על משטח המכשיר בהתאם לתנוחת התרגיל וללחוץ על כפתור ההפעלה.
המכשיר יתחיל לרטוט בהתאם למשך התרגיל וייעצר בסיום.
כשיגמר זמן המנוחה, במידה ועליך לבצע סדרה נוספת של אותו תרגיל, יש ללחוץ שוב על כפתור ההפעלה - on.
אם התרגיל הבא כולל את אותם משתנים, יש ללחוץ רק על כפתור ההפעלה.
חשוב לזכור: יש להקפיד על זמן מנוחה בין תרגיל לתרגיל.
 


הוראות בטיחות
 
א. לפני הפעלת המכשיר

  1. יש להשתמש במכשיר אך ורק למטרה המוצהרת, כפי שמוסבר במדריך של אתר החברה  www.vibratech.co.il
  2. אין להזיז את המכשיר ממקום למקום, על מנת לא לגרום נזק לרצפה ולמנוע שריטות מיותרות
  3. מכשירי ויברטק בנויים להיות מחוברים לחשמל ודלוקים ללא הפסקה.
    יחד עם זאת המכשירים הינם רבי עוצמה ובדרך כלל חשופים לבני הבית ובעיקר לילדים.
     אי לכך בעת שימוש ביתי, מתאמי בטיחות מומלץ לנתק את המכשיר על ידי הוצאת השקע מתקע החשמל שבקיר, כולל בעת שטיפת הרצפה, סביבת לחות גבוהה וכיו"ב .
    במקומות ציבורים כגון- מוסדות, מכוני כושר או פיזיותרפיה בהם המכשירים נמצאים במקומות קבועים אין צורך לנתק מהחשמל או לכבות את המכשיר.
  4. אם המכשיר יחשף לעומס יתר או יהיו שיבושים במערכת החשמל הביתי או משרדי שמחוץ למכשיר, הנתיך
    (Electronic fuse) של המכשיר עשוי להפסיק את פעילות המנוע וזאת על מנת להגן על המכשיר וגם לתת הגנה למשתמש.
    עקב רגישות הנתיך, מספר רב של סיבות יכולות לגרום להפעלת הנתיך (מים- רטיבות יתר- עליות חשמל פתאומיות(electical spikes)  עקב הפעלת מכשיר חשמלי אחר ברשת הביתית ,ועוד). מומלץ לאתר מקור ההפרה תרם הפעלת מחדש של המכשיר.
    על מנת לפעיל את הנתיך מחדש יש ללחוץ על כפתור אדום קטן עגול אשר צמוד לשקע המכשיר. (reset) 
     
  5. יש לחכות 30 דקות לאחר האכילה, לפני העלייה למכשיר
  6.  בזמן נתון רק אדם אחד יכול לעלות על המכשיר
  7. לפני תחילת התרגיל, יש לאחוז בצורה בטוחה את ידיות המכשיר, לשמירה על יציבות ושיווי משקל
  8. יש לבדוק היטב את המהירות והזמן של המכשיר לפני ההפעלה. חשוב לוודא שהמהירות בטוחה ונוחה לך כפי שהוצע בתכנית האימונים האישית שלך. במהירות גבוהה מדי יש חשש לפגיעות.
  9. אין להשתמש במכשיר למטרות אחרות, פרט לאימון רטט.
  10. אין להפעיל את המכשיר עם ידיים רטובות, או כשבידייך נוזלים, הם עלולים לגרום לקצר חשמלי או לקלקול המכשיר
  11. אין להשתמש בחפצים חדים כגון: סכין או מזלג. אין להכניס אצבעות ברווח שבין המשטח למכשיר
  12. יש להרחיק ילדים מהמכשיר בעיקר בזמן הפעילות. המכשיר מסוכן לילדים.
  13. יש לשתות הרבה מים לפני אימון או, נוזלים ללא תוספת סוכר.


ב. בזמן הפעלת המכשיר

  1. יש לוודא שאין ילדים בסביבה בזמן האימון
  2. במידה וקיימת תחושה לא נעימה בעת השימוש, יש להפסיק מיד את האימון ולהיוועץ ברופא
  3. אין להפעיל כוח כנגד המכשיר, הדבר עלול לגרום לפציעות
    אין להתאמן יותר ממה שהומלץ בתכנית האימונים האישית שלך

 
ג. איך לשמור על המכשיר?

  1. אין להעמיד את המכשיר ליד מקור חום או בקרבת אש, במקומות של גז רעיל, רטיבות, או אבק מוגבר. כמו כן אין להשאיר את המכשיר בשמש לזמן ממושך
  2. במידה והמכשיר לא בשימוש במשך תקופה, מומלץ לכסות אותו על מנת למנוע אבק


ד. איך לתחזק את המכשיר?

  1. לפני שמנקים את המכשיר, יש לוודא שהוא מנותק מהחשמל
  2. על מנת למנוע שריטות ומכות, יש להימנע מלגעת במשטח המכשיר עם דברים כבדים
  3. מומלץ לנקות את המכשיר עם מטלית לחה להסרת האבק. אסור לנקות בבנזין, טינר או תרסיסים נגד חרקים.

תקנים
 Approvals
TÜV Rohs, CE, EMC, LVD, EMF , Israeli Standard Institute
מכון התקנים הישראלי

 

הדפסשלח לחבר
Busi
premenopause
Old
Sport
Weight
דרונט בניית אתרים