חיטוב הגוף עם אימון ברטט
צוק קשר עמודים פנימיים

 

השאר פרטים כאן ונציגנו יחזרו אליך בהקדם שיחת ייעוץ ללא התחייבות!
*
*
*
אני מעוניין/ת להצטרף לרשימת הדיוור לקבלת מתכונים, טיפים ומידע על מבצעים
checked

מכון וינגייט- פרופסור איסורין - המדען לספורט השגי

הינו מומחה בינלאומי לשיטת הרטט, אימון ברטט. הוא נחשב לאחד המדענים  ... להרחבה
 

שיפור זרימת הדם

תן לנציגת החברה להסביר לך על השיטה ללא כל התחייבות.

השיטה ויברטק כולל בנוסף למכשיר, תוכנית והדרכה מקצועי בבית הלקוח על פי מטרות ספציפיות

ידוע שפעילות ספורטיבית תורמת לשיפור זרימת הדם בגוף ולהרגשה כללית טובה יותר. אולם לעיתים, פעילות גופנית מאומצת עלולה לגרום לעלייה בלחץ הדם או בקצב הלב ולכן, אנשים רבים נמנעים מפעילות ספורטיבית. בנוסף, אנשים רבים נמנעים מפעילות גופנית רגילה כתוצאה מכאבי רגליים, כל אלה מובילים אותנו לחיוניות של זרימת הדם בכל מערכות הגוף.

שיטת ויברטק מאפשרת לכל אחד ובמיוחד לאנשים הסובלים מכאבי רגליים או לחץ דם גבוה, להתאמן כמעט ללא מאמץ ולשפר משמעותית את זרימת הדם.

יעילות השיטה אשר הוכחה במחקרים רבים וקלות ונוחות האימון, ללא כל ספק הופכים אותה לשיטה הטובה ביותר עבור אנשים שלא רוצים לקחת את הסיכונים של פעילות ספורטיבית רגילה, אך מעוניינים להשיג את תוצאותיה המבורכות.


מה גורם לבעיות זרימת הדם לרגליים?

"במהלך אימון בשיטת הרטט, זרימת הדם משתפרת בצורה משמעותית..."

"להתאמן כמעט ללא מאמץ ולשפר משמעותית את זרימת הדם."

הגורם השכיח ביותר של בעיות זרימת הדם לרגליים הוא מחלת כלי הדם הפריפריים,PVD
כלומר, הפרעות המערבות כלי דם מחוץ, או פריפרית ללב. PVD יכול לערב עורקים פריפריים (כלי דם שמזרימים דם מהלב החוצה) או ורידים פריפריים (כלי דם שמוליכים דם אל הלב).   
כאשר PVD מערב את העורקים מדובר במחלת עורקים פריפרית, או PAD. חומר שומני הנקרא פלאק נבנה ומתקשה על הקירות הפנימיים של העורקים הפריפריים, ומקשה על הדם לזרום דרכם כנדרש. לפלאק לוקח שנים כדי להיבנות, ולכן האוכלוסיה המבוגרת יותר נוטה לסבול מבעיות זרימת דם משמעותיות ברגל.

 

בנוסף, בעיות בזרימת הדם לרגליים עלולות להיגרם כתוצאה מסיבות שונות:

  • עישון טבק
  • השמנה
  • חוסר בפעילות גופנית
  • דיאטה לא מאוזנת
  • יתר לחץ דם
  • כולסטרול גבוה
  • סוכרת
  • הריון
  •  ישיבה ממושכת במנח סטטי מכווץ (סינדרום מחלקת התיירים)
     


אחת הסיבות המרכזיות להתפתחות בעיות בזרימת הדם היא שמרבית האוכלוסייה לא פעילה דייה מבחינה גופנית וכך, נוצר מצב שרק לעיתים רחוקות יש עומס גבוה על מערכת אספקת הדם, הגורם להיצרות או לסגירה של כלי דם קטנים. 

באופן טבעי, הגוף נוטה לכוונן את מערכת זרימת הדם בהתאם לדרישות ממנה; כאשר אדם אינו פעיל גופנית, דרישות הגוף שלו ממערכת זרימת הדם נמוכות ולכן יעילותה פוחתת. אם נוסיף לכך את הפופולאריות העצומה של מזונות עתירי שומן וכולסטרול המוסיפים עוד פסולת למערכת כלי הדם שממילא פועלת בדרישות מינימום, הרי אין זה מפתיע כלל שאינה מסוגלת להתמודד עם הפסולת בצורה יעילה, וכתוצאה מכך נגרמות בעיות בזרימת הדם.

איך ניתן לדעת שקיימת בעיה?

להלן, מספר אבחנות לבעיות בזרימת דם:

  • ידיים או רגליים קרות
  • התכווצויות, כאב או עייפות בידיים וברגליים
  • רגליים עייפות או כאובות
  • תחושות עקצוץ ונימלול ברגליים
  • נפיחות בחלק התחתון של הרגליים

 "..יעילות האימון בשיטת
  הרטט לשיפור זרימת הדם היא כמעט מובנית מאליה.."

איך פועלת מערכת כלי הדם?

מערכת כלי הדם בבני אדם הינה מערכת סגורה דרכה עובר הדם במחזוריות. כלי הדם מקשרים בין הלב לאיברים האחרים והם האחראיים לאספקה של חמצן, פחמן דו חמצני וחומרי תזונה (סוכרים, חומצות אמינו, מינרלים וויטמינים), הגנה מפני פולשים (מערכת חיסונית) ותהליך קרישת דם במקרה של פציעה.
במילים אחרות, למערכת כלי דם בריאה יש תפקיד בעל חשיבות מרובה.

"...על פי מחקרים זרימת הדם בשריר עולה בכ-30%."

» לחץ למחקרים המקורים

במהלך אימון בשיטת הרטט, זרימת הדם משתפרת בצורה משמעותית כתוצאה מאפקט היניקה. החלקים מסביב לכלי הדם חוזרים לגודלם המקורי ובכך יוצרים וואקום המעודד זרימה של כמויות דם גדולות דרך כלי הדם. על פי מחקרים זרימת הדם בשריר עולה בכ-30%

* Rittweger, J., Beller, G. And Felsenberg, D. (1999), Acute Physiological effects of exhaustive whole-body vibration exercise in man. Clinical Physiology 20

אימון בשיטת הרטט משפר משמעותית את זרימת הדם.
יעילות האימון בשיטת הרטט לשיפור זרימת הדם היא כמעט מובנית מאליה. ניתן לא רק להרגישה, אלא גם לראות את השיפור בעיניים.
לאחר האימון, העור בחלק התחתון של הרגל מקבל גוון ורוד. זהו סימן לכך שכלי הדם באיזור פתוחים לרווחה. זאת הסיבה שבמקומות שונים בעולם, משתמשים בשיטה במקרים של חסימה כרונית של הורידים. 
 
במהלך אימון קונבנציונאלי, אם השריר מכווץ אזי סירקולציית הדם דרכו יורדת. תופעה זו שנקראת VASOCONSTRICTION נגרמת מהתרחבות של השריר אשר מכווצת את כלי הדם בתוכו. כאשר אותו אימון נעשה על משטח הרוטט סירקולציית הדם בשריר ובעור עולה באופן בולט. זוהי תוצאה נדירה מאחר שבמצב נורמלי סירקולציית הדם גוברת או בשריר או בדם, אך לא בשניהם יחד.
 
במקרים מסויימים זה מוביל לרגליים אדומות בזמן האימון. לפעמים האדמומיות הינה זמנית בלבד, אך עדיין אינה נעימה. במקרה שהרגליים נעשות מאוד אדומות למשך זמן ארוך נקראת האדמומיות ERYTHEMA. מומלץ למתאמן עם ERYTHEMA להתייעץ עם רופא לפני חזרה לאימונים.
 
תופעת הפמפום של השריר מתרחשת במהלך אימוני כח ומובילה למספר אפקטים חיוביים על הגוף. תרגילי המסאג', גם להם יש אפקט חיובי על זרימת דם טובה
.  

במצב מנוחה, זורם בגוף כמות של 4 מ"ל דם על כל 100 גרם רקמה בדקה. במהלך פעילות מסאג' אינטנסיבית (50 HZ) כמות זו עולה ל-60 מ"ל דם לכל 100 גרם רקמה לדקה. זוהי עלייה עצומה אשר ממחישה את האפקטיביות של תרגילי המסאג', שהרי זה מאפשר הסעה ופינוי של חומרים ומעודד אתתהליך ההחלמה.
 
אימון בשיטת הרטט תורם מכל הלב אל... תפקוד הלב.

אימון בשיטת הרטט מספק את כל התועלות הלבביות של פעילות גופנית רגילה, אך אינו גורם לעלייה בלחץ הדם או בקצב הלב, שכן במהלך האימון "מתגייסים" סיבי השריר בכל הגוף וממקסמים את יכולתם.

מאחר שהאימון בשיטת הרטט "מגייס" כמעט 100% מסיבי השריר, כולל אלו שבמפרקים וברצועות, הוא מסייע בהזרמת דם גם לנימים הקטנים ביותר. הדבר מוביל לחמצון הרקמות, רוויה של התא בנוזלים והפצה של מזינים חשובים כגון: אנדורפינים, סרוטונין, אדרנלין, HGH (הורמון הגדילה) והורמונים וחלבונים אחרים.

אימון בשיטת הרטט משפר מיקרו-סירקולציה המסלקת רעלנים מתאים בגוף. לאחר האימון הם מסוננים אל מחוץ לגוף.

המיקרו-סירקולציה משחררת גם תאי שומן עקשניים ואיזורים של צלוליטיס  אשר HGH  (הורמון הגדילה) ואפינפרין מפרקים. בין השאר, אפינפרין מסייע למח להסדרת לחץ הדם ותורם לתפקוד מערכת הלב וכלי הדם.

 
אימון בשיטת הרטט מעודד ייצור של קולגן המחזק כלי דם ואת החזרה הורידית  המונעים התרחבות דליות (צלוליטיס).

 
אימון בשיטת הרטט "דוחף" דם גם דרך הנימים הקטנים ביותר באמצעות גיוס מקסימאלי של סיבי שריר בגוף כולו. זרימת הדם המשופרת מסייעת בהזנת תאי העור והשיער, ומפחיתה את צפיפותם של תאי שומן וצלוליט, ע"י פירוק השומן הזמין.
 
אימון בשיטת הרטט מעלה את הפרשת הורמון הגדילה (HGH), שיש לו תפקיד מפתח בפירוק תאי השומן ובכך, מסייע בפירוק של צלוליט. כמו כן, הורמון הגדילה מעודד גדילה והתרבות של תאים כמעט בכל איבר. הוא מעכב את הזדקנות העור ומאט הופעתם של קמטים.
 
אימון בשיטת הרטט מעודד ייצור קולגן אשר יחד עם קראטין אחראי על חוזקו וגמישותו של העור. בנוסף, קולגן מחזק גם את כלי הדם בשילוב עם אפקט שיפור החזרה הורידית וחיזוק דפנות כלי הדם, הוא מסייע במניעת מפרצות והתרחבויות מסוכנות בכלי הדם.
 
אימון בשיטת הרטט מעודד ניקוז במערכת הלימפטית, כמו גם ניקוז של מים מיותרים בגוף (EDEMA). אגירת מים, רגליים כבדות או הרגשת נפיחות, מאפיין נשים לאחר גיל המעבר.

»  שיפור זרימת הדם - לחץ  למחקרים מדעיים

 

הדפסשלח לחבר
Busi
premenopause
Old
Sport
Weight
דרונט בניית אתרים