חיטוב הגוף עם אימון ברטט
צוק קשר עמודים פנימיים

 

השאר פרטים כאן ונציגנו יחזרו אליך בהקדם שיחת ייעוץ ללא התחייבות!
*
*
*
אני מעוניין/ת להצטרף לרשימת הדיוור לקבלת מתכונים, טיפים ומידע על מבצעים
checked

מכון וינגייט- פרופסור איסורין - המדען לספורט השגי

הינו מומחה בינלאומי לשיטת הרטט, אימון ברטט. הוא נחשב לאחד המדענים  ... להרחבה
 

מכשירי ספורט ביתיים – הרזיה וחיטוב הגוף בטכנולוגיית הרטט

מכשירי ספורט ביתיים

הצורך באימון הגופני והתועלות הנלוות אליו ברורים כיום מעל לכל ספק. יחד עם זאת מרבית האנשים במדינת ישראל, בדומה לעולם המערבי, אינם מבצעים פעילות גופנית בתדירות ובהיקף המומלצים. פער זה נובע מסיבות רבות ומגוונות אשר אחת הבולטות שבהן היא מחסור בזמן הכרוך בהגעה לחדר הכושר, זמן האימון עצמו וזמן ההתארגנות לאחר האימון. גורם נוסף אשר מונע מאנשים רבים לבצע אימון גופני הוא ההוצאה הכספית הכרוכה באימונים המקובלים כיום במועדוני הכושר. אחת מהאלטרנטיבות אשר חוסכת זמן וכסף למתאמן היא מכשירי ספורט ביתיים

 
 ביצוע פעילות גופנית בבית היא אופציה נוחה וזמינה לשמירה על משקל הגוף ולהרזיה. ישנם מכשירי הרזיה שונים אשר מתאימים לאימון בבית, אך מביניהם בולט ביעילותו
מכשיר רטט ביתי של חברת ויברטק. מכשיר כושר רוטט, עליו מבצע המתאמן סדרת תרגילים בסיסיים בהנחיית פיזיותרפיסט מוסמך, גורם לשרירי השלד להתכווץ ולהרפות בצורה בלתי רצונית ובעוצמה גבוהה יחסית. תהליך פיזיולוגי זה גורר באופן מיידי שינויים חיוביים במערכת ההורמונאלית, וזרימה משופרת של דם אל אזורים מרוחקים מהלב (בעיקר ידיים ורגליים). כאשר אנו חוזרים באופן שיטתי על אימון הרטט מתחיל תהליך של בניית מסת שריר בכל השרירים שנחשפים לרטט, כלומר ברב חלקי הגוף, כולל שרירים פנימיים וחבויים כמו ריצפת האגן. במקביל לתהליך זה חלה האצה בתהליך בניית העצם, עובדה שמונעת התפתחות דלדול עצם או בריחת סידן (אוסטיאופורוזיס) בשלבים מאוחרים יותר בחיים. כפועל יוצא של האימון השיטתי ברטט מואצים תהליכי חילוף החומרים בגוף ואנו שורפים יותר קלוריות במאמץ ובמנוחה.


 ההתמדה באימון ברטט יוצרת תהליך הדרגתי של חיטוב הגוף, שכן השרירים הרבים אשר מגיבים למשטח הרוטט הולכים ומתחזקים. קבוצת שרירים  החשובה מאוד להיצרות ההיקפים וחיטוב הגוף היא השרירים הטבעתיים העמוקים בבטן ובאגן. חיזוק של השרירים הללו מתבטא באפקט הדומה להידוק של חגורה סביב המותניים והבטן ומוביל בפועל להופעה חטובה וספורטיבית יותר. האימון ברטט מוכח כיעיל במיוחד בהפעלת השרירים הטבעתיים שכן הוא מערער בצורה מבוקרת את שווי המשקל ומחייב את הגוף לגייס גם את השרירים העמוקים ביותר בכדי לייצב אותו.          

 
 
Busi
premenopause
Old
Sport
Weight
דרונט בניית אתרים