חיטוב הגוף עם אימון ברטט
צוק קשר עמודים פנימיים

 

השאר פרטים כאן ונציגנו יחזרו אליך בהקדם שיחת ייעוץ ללא התחייבות!
*
*
*
אני מעוניין/ת להצטרף לרשימת הדיוור לקבלת מתכונים, טיפים ומידע על מבצעים
checked

מכון וינגייט- פרופסור איסורין - המדען לספורט השגי

הינו מומחה בינלאומי לשיטת הרטט, אימון ברטט. הוא נחשב לאחד המדענים  ... להרחבה
 

התעמלות בבית בשיטת הרטט - כושר ביתי ללא מאמץ

הצורך באימון הגופני והתועלות הנלוות אליו ברורים כיום מעל לכל ספק. יחד עם זאת מרבית האנשים במדינת ישראל, בדומה לעולם המערבי, אינם מבצעים פעילות גופנית בתדירות ובהיקף המומלצים. פער זה נובע מסיבות רבות ומגוונות אשר אחת הבולטות שבהן היא מחסור בזמן הכרוך בהגעה לחדר הכושר, זמן האימון עצמו וזמן ההתארגנות לאחר האימון. גורם נוסף אשר מונע מאנשים רבים לבצע אימון גופני הוא ההוצאה הכספית הכרוכה באימונים המקובלים כיום במועדוני הכושר. אחת מהאלטרנטיבות אשר חוסכת זמן וכסף למתאמן היא אימון בבית.

התעמלות בבית מאפשרת למעשה לכל אחד מאיתנו לבצע את הקצובה היומית המומלצת של פעילות גופנית בבית שלו. אימון כזה מאפשר למתאמן להתאים את סוג האימון, משך האימון ושעת האימון לצרכים שלו, אבל בו בזמן דורש ממנו פיקוח והנחיה מקצועית כלשהי בכדי למנוע נזקים פוטנציאליים ולהביא לתוצאות המיוחלות. קיימות שיטות שונות ומגוונות לביצוע כושר ביתי ולאחרונה בולטת במיוחד שיטת האימון ברטט בקטגוריה זו.

באימון ברטט לפי שיטת ויברטק עומד המתאמן על גבי מכשיר רטט ביתי בתדירות מסוימת ומבצע סדרה של תרגילים פשוטים עם מנוחות קצובות ביניהם. כתגובה לרטט מופעלים שרירי גופו של המתאמן במשנה מרץ וכך נוצר אפקט אינטנסיבי של חיזוק וחיטוב גוף המתאמן. משך אימון ממוצע עורך כ-15-20 דקות, והתדירות המומלצת עומדת על 3-5 אימונים שבועיים. מלבד האפקט של חיזוק השרירים מתרחש גם שיפור הדרגתי ביכולת שווי המשקל של המתאמן כמו גם האצה בתהליכי בניית העצם אשר מסייעים במניעת אוסטיאופורוזיס. תוכנית האימון מותאמת אישית לכל מתאמן ומבוקרת על ידי פיזיותרפיסט מוסמך בבית המתאמן. את תוצאות ראשונות ניתן לראות כבר לאחר מספר שבועות ואפקט השיפור נמשך כל עוד המתאמן מתמיד בתוכנית האישית שלו.

לסיכום ניתן לומר כי אימון ביתי הוא אופציה מצוינת לביצוע פעילות גופנית באופן קבוע. מבין האפשרויות הביתיות הרבות מהווה האימון בעזרת מכשיר כושר רוטט בשיטת ויברטק אלטרנטיבה יעילה ביותר. אימון כזה מאפשר למתאמן להשיג תוצאות בריאותיות מגוונות לצד חיזוק השרירים (כגון שיפור שווי המשקל, ומניעת דלדול עצם) בזמן קצר ובמאמץ מינימאלי.

  

 
     

 

Busi
premenopause
Old
Sport
Weight
דרונט בניית אתרים